Пређи на главни садржај

Jedna vrlo vrlo kratka pričica, stara par godina

BESMRTNI
Autor: Biljana Malešević

Gleda me i kaže mi: „Znaš li ti ko sam ja?“. Visoka je i vitka, izgleda kao manekenka, obučena je skupo, ali i pored toga, nemam pojma o kome je reč. Nikada je pre nisam video. Čak mi ne izgleda ni poznato. Ona njuška branik svojih kola, koji sam delimično ulubio svojim harlijem.
-„Smem li da primetim da ste se vi zaleteli u mene.“-kažem mirno. Pa, poznato je da je onaj koji vozi iza vas po zakonu mora da drži odstojanje da bi imao vremena da koči na vreme, u slučaju potrebe. Nisam ja kriv što ne želim da gazim mačke. A i ko zna šta bi se desilo mom motoriću. Skupo sam ga platio.
-„Kako se usuđuješ, bedni mali smrtniku!“-vrišti ona i tada primećujem njene oči, koje su intenzivno žutih beonjača, i primećujem da su joj zubi načinjeni od svetlucavih belih kristala i da joj je kosa usađena u kožu lobanje pomoću posebnih kopči, sve tipično za besmrtne. To znači da je verovatno jako bogata i moćna ličnost. Shvatam da sam poražen i da mi je najbolje da se povučem.
-„Izvinite, platiću svu štetu“-kažem ponizno-„Kriv sam.“
Ne treba se kačiti sa besmrtnima. Oni koji su primili taj tretman mogu da budu samo izuzetno bogati i moćni ljudi, a takvima ne smete stati na žulj. Znam gde mi je mesto.
-„Tako je bolje.“-kaže ona i osećam olakšanje. Bio sam već spreman da kleknem pred nju ako bude potrebno. Ona me odmerava od glave do pete.
-„Nisi loš“-kaže i jednim otiskom prsta upisuje svoj broj telefona u moju kontakt tablu na harliju-„Javi mi se ponekad. U stvari, javi se što pre obavezno, inače će digitalni snimak ovog sudara kojeg si izazvao otići pravo u policiju, a ti znaš šta se dešava smrtnicima koji se kače sa nama.“
Nama. Besmrtnici se uvek ograđuju ovim „mi“ od smrtnika kao da se nismo svi rodili iz smrtnih utroba. Kao da su oni nešto drugo, kao da ih je rodilo sunce, magla ili kišni oblak a ne smrtna materica. Oni su van zakona. To ih odvaja od nas ostalih. Oni su takođe, uglavnom neplodni, što je i logično, kad se sve uzme u obzir. Oni su takođe stari nekoliko vekova ali to nekako ipak ne utiče na razvoj njihove plemenitosti i mudrosti, koja kao da sa proticanjem vekova njihovog života, umesto sve veća, postaje sve manja. Čudno i nelogično, ali je tako. Počinjem da se navikavam na činjenicu da će od ovog trenutka dužina i kvalitet mog života zavisiti od raspoloženja i kaprica ove žene. A to nije nimalo utešno.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Dreams and Death

Recently I watched "Obsession" in Cinema and it made me think. Being passenger in your own body and not being able to control it while feeling everything and still being inside of that mind is specific kind of horror. But, this is something I've lived through almost every day of my life. In dreams. Dreams are huge mystery and people still have no idea what they are exactly, why do we need them at all. Sleep, ok, fine, body is regenerating, brain is regenerating, but why dreams exist? And why are they so weird? Even animals dream though we will never know what. In huge majority of my dreams I am someone else, not me, probably not even on this planet or this dimension, or this timeline. Only in rare occasions I can do anything to control body I am occupying in those dreams, more often than not, I am just that: a Passenger. A parasite, a little soul in mind of different body that has their own mind, life, habits, world. I am just inside of that mind, observing, feeling every...

Some fun youtube channels to check

In no particular order:  GregBroDudeMan - Man watches videos and reacts. Plain and simple. Very genuine, very non-controversial, sweet and authentic. People love this Greg Bro dude man, because he appears to be genuinely non-problematic person which is rare on internet. Very cute, wholesome channel with reactions. Zaffy - Zaffy is masked man who fights crimes and bad movies and series. He is a pitch-black comedy character who sometimes get into really dark topics and does it quite well. He also makes a lot of weird but strangely authentic and smart theories about popular movies and tv series. Morgin DuPon t - absolute sweetie. I like her, smart, funny, down to Earth, but she sometimes seems very sad. On the bad side, she posts rarely and often deletes her videos. But I am keeping an eye on her. Luxeria - absolute riot! If you like brilliant and funny commentary videos, mostly on reality tv shows, this is a channel for you. Luxeria is funny and smart and very down to Earth. Her comm...

Is absolute solitude a sign of depression?

Recently, I noticed that even though I sometimes complain of being lonely, I actually actively decline almost every human contact that is offered to me. And I mean 99% of it, if not a whole 100%. I don't really know why, and what is happening to me but I am just so freaking tired, I can't find the strength to deal with people, any people. It's not just physical tiredness, although there is that too, there is enormous mental, emotional, psychological tiredness that I can't seem to overcome. I don't have the will to do anything. Sometimes, I even prepare myself, like, I will go out and socialize, and then just give up. I think I am broken. I do socialize though with animals, mostly cats. Because, it's so easy. They are cute and cuddly, they enjoy pets, they like to eat and they are happy when they get food and cuddles. It's so easy. There is a catch with that connection too. Since those are strays, they do sometimes, disappear or die, get sick, get hurt, and i...