Пређи на главни садржај

Jedna malo blesava priča od pre nekoliko godina

PRONALAZAK
Autor: Biljana Malešević

Mihajlo je apsolutno najbolji stručnjak iz genetike koji postoji na svetu. Ujedno je dobar čovek, što je odlično, s obzirom na mogućnost zloupotrebe posla. Međutim, njegovi izumi su gotovo uvek toliko uvrnuti i toliko avangardni da nikad nisu stigli do javnosti da bi bili primenjeni. Kao njegova najbolja prijateljica i najbliskija osoba obično sam prva, a u najvećem broju slučajeva i poslednja koja daje sud da li će Mihajlo da pokuša da negde obelodani neki svoj pronalazak. Kad ja kažem „ne“ na neki novi Mihajlov pronalazak, onda je to „ne“ uvek konačno. Toliko mnogo mi on veruje.
Pre nekoliko godina me je zvao u cik zore oduševljeno  objašnjavajući kako je pronašao način da se čovek rađa u jajetu. Trebalo mi je izvesno vreme da mu objasnim kako se odvija porođaj i zašto bi takav pronalazak bio besmislen. Nije to sjajno primio. Jednom me je nazvao da objavi da je pronašao način da se ženskim bebama izmeni određeni gen čime će se tokom adolescencije razviti savršeno poprsje. Nevolja je bila samo u tome, kaže, što bi muško potomstvo tako tretiranih žena, takođe imalo takve iste „savršene“ grudi. Sitnica, kaže on, ali od toga ipak nije bilo ništa.
A jednom je ozbiljno počeo da se bavi idejom da se uticajem na DNK formiraju generacije koje će se hraniti isključivo fotosintezom. Početni rezultati su bili tako užasni da sam ga prekinula pre nego što je nastala ozbiljna tragedija.
Pre četiri dana me je ponovo nazvao u tri ujutro i obavestio da ima novi pronalazak.
-„Znaš li šta svaki čovek želi?“-upitao me je odmah.
-„Sreću, zdravlje, uspeh i dobar seks?“-predložih.
-„Pa dobro, i to. Ali ljudi žele i da mogu da promene pol kad god požele, brzo, bezbolno i bez posledica.“
Tresnuh snažno čelom o noćni stočić.
-„Mihajlo, ti si načisto lud!“-dreknuh besno u slušalicu i pošto sam je zalupila nastavila sam da spavam.
Skoro pet nedelja nakon toga nisam mogla da pronađem Mihajla. Bila sam sigurna da je, kao i uvek dosad, otpisao najnoviji „pronalazak“ nakon moje krajnje negativne reakcije, ali me je brinulo što ga nema.
A onda, jedno rano jutro, probudila me frenetična zvonjava na vratima. Ispred ulaza je stajala rasna, visoka i stamena, ali ipak veoma privlačna plavuša. Imala je možda oko trideset i pet godina. Činila mi se užasno poznatom, ali nisam mogla da se setim odakle. Onda ona progovori.
-„Ćao Dijana, dušo, to sam ja, Mihajlo. Jel’ možeš, molim te, da mi objasniš kako se kog đavola koriste ovi tamponi? Nikako da provalim.“

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Dreams and Death

Recently I watched "Obsession" in Cinema and it made me think. Being passenger in your own body and not being able to control it while feeling everything and still being inside of that mind is specific kind of horror. But, this is something I've lived through almost every day of my life. In dreams. Dreams are huge mystery and people still have no idea what they are exactly, why do we need them at all. Sleep, ok, fine, body is regenerating, brain is regenerating, but why dreams exist? And why are they so weird? Even animals dream though we will never know what. In huge majority of my dreams I am someone else, not me, probably not even on this planet or this dimension, or this timeline. Only in rare occasions I can do anything to control body I am occupying in those dreams, more often than not, I am just that: a Passenger. A parasite, a little soul in mind of different body that has their own mind, life, habits, world. I am just inside of that mind, observing, feeling every...

Some fun youtube channels to check

In no particular order:  GregBroDudeMan - Man watches videos and reacts. Plain and simple. Very genuine, very non-controversial, sweet and authentic. People love this Greg Bro dude man, because he appears to be genuinely non-problematic person which is rare on internet. Very cute, wholesome channel with reactions. Zaffy - Zaffy is masked man who fights crimes and bad movies and series. He is a pitch-black comedy character who sometimes get into really dark topics and does it quite well. He also makes a lot of weird but strangely authentic and smart theories about popular movies and tv series. Morgin DuPon t - absolute sweetie. I like her, smart, funny, down to Earth, but she sometimes seems very sad. On the bad side, she posts rarely and often deletes her videos. But I am keeping an eye on her. Luxeria - absolute riot! If you like brilliant and funny commentary videos, mostly on reality tv shows, this is a channel for you. Luxeria is funny and smart and very down to Earth. Her comm...

Is absolute solitude a sign of depression?

Recently, I noticed that even though I sometimes complain of being lonely, I actually actively decline almost every human contact that is offered to me. And I mean 99% of it, if not a whole 100%. I don't really know why, and what is happening to me but I am just so freaking tired, I can't find the strength to deal with people, any people. It's not just physical tiredness, although there is that too, there is enormous mental, emotional, psychological tiredness that I can't seem to overcome. I don't have the will to do anything. Sometimes, I even prepare myself, like, I will go out and socialize, and then just give up. I think I am broken. I do socialize though with animals, mostly cats. Because, it's so easy. They are cute and cuddly, they enjoy pets, they like to eat and they are happy when they get food and cuddles. It's so easy. There is a catch with that connection too. Since those are strays, they do sometimes, disappear or die, get sick, get hurt, and i...